Υγεία & Ομορφιά
Τα οφέλη του μαγνησίου στην υγεία
Διατροφή

Το Μαγνήσιο και τα Οφέλη του

Το μαγνήσιο ως μέταλλο είναι απαραίτητο για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού σας.

Είναι επομένως σημαντικό να φροντίζετε ώστε να λαμβάνετε καθημερινά τις συνιστώμενες ποσότητες για να μην υπάρχουν ελλείψεις μαγνησίου στον οργανισμό σας.

Το Μαγνήσιο και τα Οφέλη του.Οι λύσεις είναι δύο: η μία είναι μέσω της λήψης συμπληρωμάτων διατροφής και η άλλη είναι μέσω μίας διατροφής πλούσιας σε μαγνήσιο.

Να θυμάστε ότι το νερό μπορεί επίσης να βοηθήσει στην κάλυψη των αναγκών σας.

Σχεδόν όλες οι βιοενεργειακές αντιδράσεις του οργανισμού σας απαιτούν μαγνήσιο.

Είναι απαραίτητο τόσο για τη βέλτιστη καρδιαγγειακή λειτουργία όσο και για την ακεραιότητα των οστών, τη συστολή των μυών και τη νευρική δραστηριότητα.

Αυτό αποδεικνύει λοιπόν τον σπουδαίο ρόλο του μαγνησίου στην καλή λειτουργία του οργανισμού.

Το μαγνήσιο και οι ανάγκες του οργανισμού

Η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη μαγνησίου είναι 350 mg για ενήλικες.

Ο αριθμός αυτός αλλάζει και αυξάνεται όταν πρόκειται για αθλητές, έγκυες και θηλάζουσες γυναίκες σε 400 mg την ημέρα.

Στην Ελλάδα, το 77% των γυναικών και το 72% των ανδρών λαμβάνουν πολύ χαμηλότερες ποσότητες μαγνησίου καθημερινά συγκριτικά με τις ενδεδειγμένες.

Πώς θα καλύψετε τις ανάγκες σας σε μαγνήσιο;

Καταναλώστε περισσότερες τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο:

  • Δημητριακά: 250 έως 500 mg / 100g.
  • Κακάο: 465 mg / 100g.
  • Αποξηραμένα φρούτα: 130 έως 250 mg / 100g.
  • Σοκολάτα: 110 mg / 100g.
  • Ψωμί ολικής αλέσεως: 80 mg / 100g.
  • Φρέσκα λαχανικά και φρούτα: 10 έως 50 mg / 100g.
  • Μαγειρεμένα λαχανικά: 50 mg / 100g.

Πράγματι, οι πλουσιότερες σε μαγνήσιο τροφές έχουν συνήθως και λίγες θερμίδες παραπάνω (π.χ. αποξηραμένα φρούτα, δημητριακά ολικής αλέσεως, ψωμί, σοκολάτα).

Όμως, το ποσοστό του μαγνησίου που παρέχεται από τα φρούτα και τα λαχανικά είναι εξίσου σημαντικό.

Οι ανεπάρκειες που παρατηρούνται σήμερα στους ανθρώπους σχετίζονται ακριβώς με τη σύγχρονη διατροφή, η οποία είναι ανεπαρκής σε φρέσκα φρούτα, λαχανικά και όσπρια.

Μία καλά ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά (τουλάχιστον 400 γραμμάρια την ημέρα), παρέχει πολύ μαγνήσιο.

Πίνετε ένα λίτρο μεταλλικό νερό την ημέρα

Συνιστάται να πίνετε μεταλλικό νερό πλούσιο σε μαγνήσιο.

Τα άτομα που κινδυνεύουν περισσότερο από έλλειψη μαγνησίου (αθλητές, έγκυες γυναίκες) πρέπει να πίνουν τουλάχιστον ένα λίτρο νερό την ημέρα.

Έτσι, η κατανάλωση μεταλλικού νερού (1 λίτρο την ημέρα) μπορεί να καλύψει έως και το ένα τρίτο ή το ένα τέταρτο των καθημερινών αναγκών του οργανισμού.

Η πηγή αυτή καλό είναι να μην παραβλέπεται.

Κατά την επόμενη επίσκεψή σας λοιπόν στο σούπερ μάρκετ, παρατηρήστε τις ειδικές σημάνσεις στα συστατικά των εμφιαλωμένων νερών και την περιεκτικότητά τους σε μαγνήσιο.

Συμπληρώματα διατροφής

Ο τελευταίος τρόπος για να καλύψετε τις ανάγκες σας σε μαγνήσιο, είναι να καταφύγετε σε συμπληρώματα διατροφής.

Αυτά μπορείτε να προμηθευτείτε από το φαρμακείο της γειτονιάς σας.

Τέλος, καλό είναι πριν τη λήψη τους να συμβουλευτείτε ένα ειδικό.

Είναι ο κατάλληλος για να σας κατατοπίσει σε ό,τι αφορά τη δοσολογία, τον τρόπο λήψης και ό,τι άλλο χρειάζεται να γνωρίζετε, ώστε να λάβετε με ασφάλεια ένα συμπλήρωμα μαγνησίου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τρόποι για να Τρώμε Σωστά

yoadmin

Αυγά: Χοληστερίνη και Καρδιακή Ανεπάρκεια

yoadmin

Τα Οφέλη του Κουρκουμά για την Υγεία

Evi Makavelou

Ποια Είναι τα Κορυφαία Superfoods;

a.alefragkis

Οι Τροφές που θα Τονώσουν το Συκώτι μας

a.alefragkis

Ρύζι το Ωφέλιμο

yoadmin

Υγιεινές Τροφές με Πολλές Θερμίδες

Evi Makavelou

Η Κατάλληλη Ώρα για Κάθε Γεύμα της Ημέρας

Αβοκάντο – Τα Οφέλη του στην Υγεία

a.alefragkis

Νερό με Λεμόνι – Όλα τα Οφέλη

Evi Makavelou

Υγιεινές Τροφές που Μπορούν να Γίνουν Τοξικές σε Μεγάλες Ποσότητες

a.alefragkis

Αθηρωμάτωση και ο Ρόλος της Διατροφής

Evi Makavelou