Υγεία & Ομορφιά
4 Λόγοι για να Φάτε Ταχίνι
Διατροφή

4 Λόγοι για να Φάτε Ταχίνι

Το ταχίνι είναι γεμάτο υγιεινά λιπαρά, φυτικές πρωτεΐνες κι ευεργετικά οφέλη για την υγεία.

Επίσης αποτελεί ένα από τα κύρια συστατικά του χούμους, είναι γεμάτο με βιταμίνες και πρωτεΐνες.

Διαβάστε παρακάτω για όλους τους λόγους που υποστηρίζονται από την επιστήμη για να ενσωματώσετε αυτό το συστατικό υπερτροφής σε κάθε γεύμα.

Το ταχίνι είναι γεμάτο υγιεινά λιπαρά, φυτικές πρωτεΐνες κι ευεργετικά οφέλη για την υγεία.1. Κάνει καλό στην καρδιά

Οι σπόροι σουσαμιού, το κύριο συστατικό του ταχινιού, είναι γνωστοί για τα οφέλη τους για την υγεία της καρδιάς.

Συγκεκριμένα, μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της χοληστερόλης.

Η υψηλή χοληστερόλη, ειδικά η LDL χοληστερόλη, είναι ένας σημαντικός παράγοντας κινδύνου για καρδιακές παθήσεις.

Οι σπόροι σουσαμιού είναι γεμάτοι με αντιοξειδωτικά, τα οποία προστατεύουν τα κύτταρα από τη βλάβη των ελεύθερων ριζών και προλαμβάνουν τις καρδιαγγειακές παθήσεις.

2. Μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση της φλεγμονής

Γίνεται όλο και πιο σαφές ότι η φλεγμονή είναι η ρίζα των περισσότερων χρόνιων ασθενειών.

Όμως, όπως μια κακή διατροφή μπορεί να προκαλέσει φλεγμονή, μια καλή διατροφή μπορεί να την καταπολεμήσει.

Το φαγητό είναι ο καλύτερος μοχλός για αλλαγή στη φλεγμονώδη κατάσταση.

Η κατανάλωση περισσότερων τροφών πλούσιων σε αντιοξειδωτικά και πολυφαινόλες μπορεί να καταπολεμήσει τις ελεύθερες ρίζες, οι οποίες μπορούν να ηρεμήσουν τη φλεγμονή.

Τα αντιοξειδωτικά στο ταχίνι μπορούν να βοηθήσουν στην καταπολέμηση της φλεγμονής.

3. Είναι γεμάτο με υγιή λίπη

Το είδος του λίπους που βρίσκεται στο ταχίνι, δηλαδή το ακόρεστο λίπος θεωρείται καλό.

Αυτό συμβαίνει επειδή υποστηρίζει τη λειτουργία του εγκεφάλου, την υγεία της καρδιάς και τον κορεσμό.

Στην πραγματικότητα, η υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά του ταχινιού μπορεί να είναι ένας ακόμη λόγος που κάνει τόσο καλό στην καρδιά σας.

4. Είναι μια καλή μη γαλακτοκομική πηγή ασβεστίου

Πιθανότατα συνδέετε το ασβέστιο με το γάλα και τα γερά οστά.

Το ασβέστιο είναι ένα μέταλλο που είναι σημαντικό για την οικοδόμηση και τη διατήρηση γερών οστών.

Οι ενήλικες θα πρέπει να επιδιώκουν να λαμβάνουν περίπου 1.000 mg ασβεστίου την ημέρα.

Αλλά αν ζείτε χωρίς γαλακτοκομικά, μπορεί να ανησυχείτε ότι χάνετε αυτό το κρίσιμο θρεπτικό συστατικό.

Ωστόσο υπάρχουν πολλές φυτικές πηγές ασβεστίου, συμπεριλαμβανομένων των σπόρων σουσαμιού.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Διατροφή και Εργασία το Βράδυ

Evi Makavelou

Το Ρόδι και τα Αμέτρητα Οφέλη του στον Οργανισμό

a.alefragkis

Ψωρίαση – Τι να Προσέξετε στη Διατροφή;

Evi Makavelou

Γιατί μας Κάνει Καλό το Σκανδιναβικό Μοντέλο Διατροφής;

a.alefragkis

Η Σημαντικότητα του Πρωινού Γεύματος

Υγιεινές Τροφές που Πρέπει να Αποφεύγετε Όταν Είστε Άρρωστοι

a.alefragkis

Φυτικές Ίνες και Πρωτεΐνες – Οι Σύμμαχοι κατά της Πείνας

yoadmin

Εναλλακτικές Επιλογές Αντί Γλυκού

Evi Makavelou

Διατροφή για Σφιχτούς Κοιλιακούς – Video

Τροφές που Περιέχουν Βιταμίνη Β6

Evi Makavelou

Μύρτιλο Αυτή η Μπλε Δύναμη

a.alefragkis

Τροφές με Καθαρτική Δράση που Βοηθούν το Έντερο

a.alefragkis