Υγεία & Ομορφιά
Τα οφέλη από το βούτυρο αμυγδάλου
Διατροφή

Βούτυρο Αμυγδάλου – Τι Χρειάζεται να Γνωρίζετε;

Το ενδιαφέρον για τα προϊόντα αμυγδάλου έχει αυξηθεί κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια.

Ένα από αυτά είναι το βούτυρο αμυγδάλου.

Βούτυρο αμυγδάλου και οφέληΤο πρώτο που μπορεί να σκεφτείτε είναι αν το βούτυρο αμυγδάλου είναι υγιεινό και πόσο υγιεινό είναι.

Η απάντηση είναι πώς είναι απολύτως υγιεινό, όμως χρειάζεται προσοχή στην ποσότητα και στον συνδυασμό του με άλλες τροφές.

Μάθετε εδώ τα οφέλη που έχει για την υγεία και ό,τι άλλο χρειάζεται να γνωρίζετε για το βούτυρο αμυγδάλου.

Βούτυρο αμυγδάλου – Πολύτιμα οφέλη για την καρδιά

Το βούτυρο αμυγδάλου παρέχει μια καλή ισορροπία μεταξύ μονοακόρεστων και πολυακόρεστων λιπαρών, τα λεγόμενα υγιεινά λιπαρά.

Αυτά βοηθούν στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων, συμβάλλοντας στη μειωμένη αρτηριακή πίεση και χοληστερόλη.

Αν και το βούτυρο αμυγδάλου δε φαίνεται να επηρεάζει την καλή χοληστερόλη, μπορεί να μειώσει την κακή, μειώνοντας την ανάπτυξη της πλάκας που φράζει τις αρτηρίες.

Το βούτυρο αμυγδάλου μπορεί να βοηθήσει τους ασθενείς να ελέγξουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα τους καθώς και το βάρος τους.

Θερμιδικό φορτίο

Επειδή το βούτυρο αμυγδάλου περιέχει υγιεινά λιπαρά και πολλά θρεπτικά στοιχεία δε σημαίνει ότι μπορείτε να καταναλώνετε αλόγιστες ποσότητες.

Όπως με όλα τα τρόφιμα, είναι σημαντικό να προσέχετε τις μερίδες.

Η σωστή ποσότητα λιπαρών είναι μία κουταλιά της σούπας ημερησίως.

Τα οφέλη του χάνονται αν καταναλώσετε πολύ μεγαλύτερη από τη συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα.

Για παράδειγμα, πέντε κουταλιές της σούπας από βούτυρο αμυγδάλου περιέχουν 500 θερμίδες και 46 γραμμάρια λίπους, νούμερα ούτως ή άλλως υπερβολικά.

Βούτυρο αμυγδάλου και φυστικοβούτυρο

Μερικοί μπορεί να προτιμούν το φυστικοβούτυρο έναντι του βουτύρου αμυγδάλου.

Όμως, το βούτυρο αμυγδάλου έχει πολλά περισσότερα οφέλη για την υγεία.

Έχει βιταμίνες και μέταλλα καθώς και υγιεινά λιπαρά.

Αν συγκρίνετε το φυστικοβούτυρο με το βούτυρο αμυγδάλου, θα βρείτε ότι το δεύτερο είναι πολύ πιο θρεπτικό από το πρώτο.

Αυτό οφείλεται στις φυτικές ίνες, στις βιταμίνες και στα μέταλλα που περιέχει.

Έχετε υπόψη σας επίσης, ότι στα περισσότερα φυστικοβούτυρα έχουν προστεθεί σάκχαρα, για να ενισχυθεί η γεύση τους.

Έτσι εκτός από φτωχότερο σε θρεπτικά συστατικά, το φυστικοβούτυρο έχει συχνά περισσότερα λιπαρά και θερμίδες.

Κάποια από τα πολυτιμότερα θρεπτικά στοιχεία που προσφέρει το βούτυρο αμυγδάλου είναι το ασβέστιο, το μαγνήσιο, η βιταμίνη Ε και οι φυτικές ίνες.

Βούτυρο αμυγδάλου – Πώς θα το απολαύσετε;

Τέλος, μπορείτε να  καταναλώσετε το βούτυρο αμυγδάλου ως σνακ συνδυάζοντάς το με μισό μήλο ή με μια χούφτα κόκκινα φρούτα.

Είναι μια εξαιρετική επιλογή για το πρωινό σας, καθώς μπορείτε να το αλείψετε πάνω σε μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης, ως μια υγιεινή εναλλακτική της πραλίνας φουντουκιού ή του κλασικού βουτύρου με μέλι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τροφές που Πρέπει να Αποφεύγετε όταν Έχετε Δυσπεψία

yoadmin

Αυτοί Είναι οι Λόγοι που Πρέπει να Τρώτε Μέλι Καθημερινά

a.alefragkis

Τι δεν Πρέπει να Κάνετε με Άδειο Στομάχι

a.alefragkis

Ζάχαρη Καρύδας – Οι Διαφορές από τη Λευκή Ζάχαρη

a.alefragkis

Προβλήματα Καρδιάς από Κατανάλωση Αναψυκτικών

yoadmin

Οφέλη και Πιθανές Παρενέργειες της Ωμοφαγικής Διατροφής

a.alefragkis

Δημητριακά – Μύθοι και Αλήθειες

Evi Makavelou

Φρούτα που Βοηθάνε στην Απώλεια Βάρους

Evi Makavelou

Τα Προβιοτικά στην Κουζίνα σας για μια Διατροφή Ευεξίας και Ευ Ζην

yoadmin

Τι Είναι το Τσάι Μάτσα και Ποιες οι Εκπληκτικές του Ιδιότητες για την Υγεία

a.alefragkis

Νερό με Αγγούρι και Οφέλη

Evi Makavelou

Οι Ξηροί Καρποί που Πρέπει να Βάλετε στη Διατροφή σας

a.alefragkis