Υγεία & Ομορφιά
Υγιεινά Γιαούρτια που Πρέπει να Δοκιμάσεις
Διατροφή

Υγιεινά Γιαούρτια που Πρέπει να Δοκιμάσεις

Όλοι γνωρίζουμε τη διατροφική αξία του γιαουρτιού, αφού περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για να έχουμε μια καλή υγεία.

Σήμερα υπάρχουν φυσικά πολλά διαφορετικά είδη γιαουρτιών που είναι υγιεινά κι έτσι μπορείτε να επιλέξετε αυτά που σας αρέσουν περισσότερο.

Παρακάτω, αναλύουμε τα είδη υγιεινών γιαουρτιών και τα οφέλη που έχουν για την υγεία μας.

Το ελληνικό γιαούρτι είναι στραγγισμένο για πιο παχύρρευστη υφή και συνήθως έχει λίγο ξινή γεύση.Παραδοσιακό γιαούρτι

Το παραδοσιακό γιαούρτι είναι με πέτσα και μπορεί να γίνει με κατσικίσιο, αγελαδινό ή πρόβειο γάλα.

Αν και γενικά είναι ένα υγιεινό σνακ, σε σύγκριση με άλλα είδη γιαουρτιού δεν είναι τόσο πλούσιο σε πρωτεΐνη.

Εξακολουθεί όμως να είναι πηγή πρωτεΐνης, ασβεστίου και προβιοτικών.

Ισλανδικό γιαούρτι

Αυτό το γιαούρτι είναι πιο παχύρρευστο και πιο απαλό από το ελληνικό γιαούρτι.

Φτιάχνεται κυρίως από άπαχο γάλα και στραγγίζεται τέσσερις φορές.

Το ισλανδικό γιαούρτι είναι υγιεινό γιατί έχει σημαντικά υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες κι ασβέστιο.

Επίσης, έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά.

Το ασβέστιο βοηθά στη δύναμη και την υγεία των οστών και η χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά βοηθά στη διαχείριση και την απώλεια βάρους.

Ελληνικό γιαούρτι

Το ελληνικό γιαούρτι είναι στραγγισμένο για πιο παχύρρευστη υφή και συνήθως έχει λίγο ξινή γεύση.

Έχει διπλάσια ποσότητα πρωτεΐνης από το παραδοσιακό γιαούρτι και περιέχει λιγότερη ζάχαρη κι υδατάνθρακες.

Είναι επίσης πηγή της βιταμίνης Β12, που βοηθάει στην υγεία των νεύρων και των κυττάρων του αίματος.

Γιαούρτι χωρίς λακτόζη

Το γιαούρτι αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για άτομα με δυσανεξία στη λακτόζη ή για όσους ακολουθούν μια vegan διατροφή.

Προέρχεται από φυτική πηγή, έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη κι υγιή λίπη.

Γιαούρτι αμυγδάλου

Το γιαούρτι αμυγδάλου είναι επίσης μια κατάλληλη επιλογή για όσους έχουν δυσανεξία στη λακτόζη.

Περιέχει την πρωτεΐνη από το αγελαδινό γάλα, επομένως είναι πιο αραιό, γι’ αυτό προσθέτουν πρόσθετα και πηκτικά.

Ωστόσο, από την υγιεινή πλευρά το γιαούρτι αμυγδάλου είναι χαμηλό σε θερμίδες, ενώ είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, ασβέστιο και βιταμίνη Ε.

Γιαούρτι καρύδας

Το γιαούρτι καρύδας χρησιμοποιεί γάλα καρύδας ως βάση, το οποίο κάνει το γιαούρτι να είναι αραιό και πολύ ξινό στη γεύση.

Συχνά έχει πρόσθετα συστατικά και ζάχαρη που το κάνουν όμως λιγότερο ωφέλιμο για την υγεία.

Το γιαούρτι καρύδας εξακολουθεί να είναι πλούσιο σε προβιοτικά, βελτιώνοντας τη λειτουργία του ανοσοποιητικού.

Λόγω της μεγάλης ποσότητας πρόσθετων συστατικών, το γιαούρτι καρύδας είναι λιγότερο υγιεινό από το γιαούρτι αμυγδάλου.

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Φρούτα και Λαχανικά – Λάθη που σας Στερούν τις Βιταμίνες

a.alefragkis

Οι Διαφορές Λευκού και Καστανού Ρυζιού

Evi Makavelou

Η Βιταμίνη Β12 και η Συμβολή της στην Υγεία του Οργανισμού

a.alefragkis

Διατροφή – Τροφές με Λίγες Θερμίδες

Evi Makavelou

Οι Τροφές που «Καθαρίζουν» τους Πνεύμονες

a.alefragkis

Τα Πολλαπλά Οφέλη της Κανέλας στον Οργανισμό

a.alefragkis

Καλά Λιπαρά – Οφέλη και Καλύτερες Πηγές

Evi Makavelou

Καρπούζι – Αποκομίστε τα Οφέλη του

Evi Makavelou

Διατροφικά Οφέλη αν Πίνετε Νερό με Λεμόνι

Evi Makavelou

Πώς θα Καταπραΰνετε το Ανήσυχο Στομάχι σας;

Evi Makavelou

Ξίδι – Αδυνάτισμα και Καλή Υγεία

a.alefragkis

Τα Φρούτα του Καλοκαιριού και η Θρεπτική τους Αξία

a.alefragkis