Υγεία & Ομορφιά
Καρπούζι και οφέλη
Διατροφή

Καρπούζι – Αποκομίστε τα Οφέλη του

Το καρπούζι είναι ένα από τα πιο λαχταριστά καλοκαιρινά φρούτα και πολλοί το προτιμούν επειδή είναι ελαφρύ, δροσερό και δεν έχει πολλές θερμίδες.

Φέτος το καλοκαίρι εκμεταλλευτείτε τα οφέλη του δίνοντάς του μια θέση στο πιάτο σας.

Κατανάλωση καρπουζιούΚαρπούζι και οφέλη – Ενυδατώνει

Το καρπούζι περιέχει πολύ νερό και είναι γεμάτο ηλεκτρολύτες.

Η καθημερινή κατανάλωση καρπουζιού μπορεί να βοηθήσει στη σωστή ενυδάτωση του οργανισμού σας, ειδικά τις μέρες που οι θερμοκρασίες είναι πολύ υψηλές.

Σας βοηθά να χάσετε βάρος

Το 90% του καρπουζιού αποτελείται από νερό, κάτι που σημαίνει ότι αποδίδει ελάχιστες θερμίδες αποτελώντας εξαιρετική επιλογή για όσους βρίσκονται σε δίαιτα.

Ωφελεί την καρδιά

Το καρπούζι είναι πλούσιο σε λυκοπένιο, το ισχυρό αντιοξειδωτικό που βρίσκεται και στις ντομάτες και αποτρέπει τη ζημιά που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες στον οργανισμό και την καρδιά.

Το καρπούζι περιέχει επίσης κάλιο, το οποίο μειώνει τη χοληστερίνη, βελτιώνει τη ροή του αίματος και ρυθμίζει τους καρδιακούς παλμούς.

Καρπούζι και οφέλη – Ενισχύει την υγεία των οστών

Τα οφέλη του λυκοπενίου φτάνουν μέχρι τα οστά.

Η δράση του περιορίζει την ανάπτυξη οστεοπόρωσης, ενώ τα υψηλά επίπεδα καλίου μειώνουν την αυξημένη απώλεια ασβεστίου από τον οργανισμό.

Έτσι οι αρθρώσεις και τα οστά παραμένουν υγιή και δυνατά.

Αποτρέπει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου

Το λυκοπένιο συνδέεται και με μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρκίνου του προστάτη, του μαστού, των πνευμόνων, της μήτρας και του εντέρου.

Λόγοι για να αποκομίσετε τα οφέλη του καρπουζιούΚαρπούζι και οφέλη – Έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες

Πλούσιο σε φλαβονοειδή και καροτενοειδή, το καρπούζι μειώνει τις φλεγμονές και ακυρώνει τις βλαβερές συνέπειες των ελεύθερων ριζών.

Σημαντικό ρόλο και σε αυτήν τη διαδικασία παίζει πάλι το λυκοπένιο.

Για να λάβετε τα μέγιστα δυνατά οφέλη από τις αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες του καρπουζιού επιλέγετε τα πιο ώριμα.

Τονώνει το ανοσοποιητικό σύστημα και επιταχύνει την επούλωση των πληγών

Χάρη στην περιεκτικότητά του σε βιταμίνη C, το καρπούζι ενισχύει την άμυνα του οργανισμού.

Συμβάλλει επίσης στη γρήγορη επούλωση των πληγών, καθώς τα ένζυμα που σχετίζονται με την παραγωγή κολλαγόνου χρειάζονται βιταμίνη C.

Όταν κάποια τραύματα αργούν να επουλωθούν, τότε πιθανότατα χρειάζεται να αυξήσει κανείς την πρόσληψη βιταμίνης C μέσα από τροφές όπως το καρπούζι, και κυρίως τα εσπεριδοειδή, τις φράουλες, τις πιπεριές και το μπρόκολο.

Καρπούζι και οφέλη – Κρατά τους μύες και το νευρικό σύστημα σε καλή κατάσταση

Υπεύθυνοι για αυτό είναι το κάλιο και η κιτρουλίνη που βοηθούν μύες και νεύρα να λειτουργούν σωστά.

Ρυθμίζουν τις συσπάσεις τους και αποτρέπουν το πιάσιμο και τους πόνους στους μύες που προκύπτουν μετά την άσκηση.

Επίσης, ο οργανισμός μετατρέπει την κιτρουλίνη σε αργινίνη, η οποία βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Συναισθηματικό Φαγητό» και Τρόποι για να το Αποφύγετε

Οι Τροφές που Προστατεύουν από τους Πολύποδες του Παχέος Εντέρου

Αυτές Είναι οι Χειρότερες Τροφές που Μπορείτε να Φάτε για Βραδινό

Οστεοπόρωση – Ποια Είναι η Κατάλληλη Διατροφή;

Αυτές Είναι οι Τροφές που Βλάπτουν τις Αρθρώσεις μας

Συμβουλές για να Βελτιώσετε τη Διατροφή σας