Υγεία & Ομορφιά
Πώς Ωφελεί η Άσκηση την Ψυχική Υγεία;
Fitness

Πώς Ωφελεί η Άσκηση την Ψυχική Υγεία;

Όταν οι άνθρωποι ασκούνται, εστιάζουν στη βελτίωση της σωματικής τους υγείας.

Ενώ προπονείστε, πιθανότατα σκέφτεστε όλα τα οφέλη που αποκομίζει το σώμα σας, αλλά μάλλον πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε και το μυαλό σας!

Υπάρχουν πολλά οφέλη για την υγεία από την άσκηση και τη σωστή διατροφή και ο εγκέφαλός σας θα σας ευχαριστήσει.

Ας ρίξουμε μια ματιά στους κορυφαίους τρόπους για να βελτιώσετε όχι μόνο τη σωματική σας υγεία, αλλά και την ψυχική σας υγεία.

Κατά τη διάρκεια της άσκησης, το σώμα σας απελευθερώνει «χαρούμενες χημικές ουσίες», που ονομάζονται ενδορφίνες.Ανακουφίστε το άγχος

Ανεξάρτητα από το πόσο καλά μπορεί να το αντιμετωπίσετε ή όχι, το άγχος είναι ένας παράγοντας στη ζωή όλων μας.

Κατά τη διάρκεια της άσκησης, το σώμα σας απελευθερώνει «χαρούμενες χημικές ουσίες», που ονομάζονται ενδορφίνες.

Όταν το σώμα σας απελευθερώνει ενδορφίνες, σας κάνει να χαλαρώνετε και να αισθάνεστε άνετα.

Έχετε αυτοπεποίθηση

Εάν αισθάνεστε καλά, αυτό θα ακτινοβολεί από το κεφάλι μέχρι τα δάχτυλα των ποδιών σας.

Κι όταν αισθάνεστε καλά, θα αποδώσετε τα μέγιστα και θα νιώθετε θετικά για τον εαυτό σας.

Εάν δεν έχετε αυτοεκτίμηση, δεν θα επιτύχετε ποτέ στόχους που έχετε, που σχετίζονται με την υγεία ή όχι.

Κάντε ένα γρήγορο τρέξιμο πριν τον πρωινό σας καφέ και θα λάμψετε με αυτοπεποίθηση!

Γίνεστε δημιουργικοί

Αντί να κάνετε ντους και να πάτε για ύπνο μετά από μια προπόνηση, σκεφτείτε ένα νέο έργο τέχνης που μπορείτε να κάνετε.

Μια καλή προπόνηση γυμναστικής μπορεί να τονώσει τη δημιουργικότητα για έως και δύο ώρες αφού τελειώσετε.

Εμπνεύστε τους άλλους να γίνουν υγιείς

Όχι μόνο θα έχετε μεγαλύτερο κίνητρο να ασκηθείτε αν το κάνετε με φίλους ή την οικογένειά σας, αλλά θα βοηθήσετε και τους δύο σας να βελτιώσετε την ψυχική και σωματική σας υγεία!

Με λίγο φιλικό ανταγωνισμό, μπορείτε να πετύχετε την καλύτερη υγεία σας και να ενθαρρύνετε τον άλλον να συνεχίσει.

Βελτιωμένη σεξουαλική επιθυμία

Με τακτική άσκηση, μπορείτε να ενισχύσετε τη λίμπιντο σας, δηλαδή τη συναισθηματική σεξουαλική επιθυμία.

Όχι μόνο αυτό, αλλά η άσκηση θα βοηθήσει στην αύξηση της ροής του αίματος που στοχεύει άμεσα στη σεξουαλική υγεία.

Θα νιώσετε ολοκληρωμένοι

Όταν επιτυγχάνετε στόχους, βελτιώνετε την αυτοεκτίμησή σας, κάτι που θα σας ωφελήσει όχι μόνο στο γυμναστήριο, αλλά και στη δουλειά.

Έχετε περισσότερη ενέργεια

Η άσκηση μπορεί να σας βοηθήσει να ενισχύσετε την αντοχή σας και να στείλετε οξυγόνο και θρεπτικά συστατικά στους ιστούς σας.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αισθάνεστε καλύτερα και να έχετε περισσότερη φυσική ενέργεια.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σανίδα – Η Άσκηση για Ένα Δυνατό Σώμα

Evi Makavelou

Σύσφιξη Σώματος – Πώς θα την Επιτύχετε;

Evi Makavelou

Αερόβια Άσκηση – Πόση να Κάνετε για να Ωφελήσει την Καρδιά σας;

Evi Makavelou

Γιατί να Επιλέξετε Ομαδικά Προγράμματα στο Γυμναστήριο

Evi Makavelou

Παχάκια στην Πλάτη – Πώς να Απαλλαγείτε;

a.alefragkis

Αποτοξίνωση – Χειμερινό Detox 3 Ημερών

Evi Makavelou

Τονώστε το Σώμα σας και Βγείτε στην Παραλία

Evi Makavelou

Volley, Beach Volley και οι Διαφορές τους

Evi Makavelou

Πώς να Διατηρήσετε τη Μυϊκή Δύναμη;

Evi Makavelou

Ασκήσεις για Καλύτερη Σεξουαλική Απόδοση

Evi Makavelou

Ασκήσεις Σωματικού Βάρους στο Σπίτι – Video

Παραμείνετε Πιστοί σε ένα Πρόγραμμα Γυμναστικής